Mitchel Leisen
Shortly after meeting and marrying trumpeter Skid Johnson in Panama, Maggie King is jilted by her new husband for Anita Alvarez and the Big Apple. Scraping the bottom of the barrel in New York, Skid goes on a binge that almost costs him his life, but the ever-faithful Maggie helps him back onto his profesional feet.