Mitchel Leisen
Having been ditched by her ex-lover and father of her forthcoming baby, Helen Ferguson makes good use of the train ticket so thoughtfully purchased by her aforementioned beau and heads for San Francisco, meeting wealthy Hugh Harkness and his pregnant wife, patrice, on the way. Coming round in hospital after the train has a crash, Helen is astonished to discover that she has already given birth and been wrongly identified as the other mother-to-be.