Mitchel Leisen
Degenerate nobleman, Sir Hugh Marcy, finds a filthy but beautiful cockney waif on the streets of 17th century London. He takes her home, cleans her up, teaches her speech and manners and has her pose for Thomas Gainsborough, all so that he can engineer a profitable marriage. Kitty's first wedding is to a tradesman, who conveniently collapses and dies, thereby permitting her to marry an equally obliging duke.