Mitchel Leisen
Rich girl Georgina allerton is rolling in money and only runs her bookshop for fun. Her greatest pleasure is making up fanciful scenarios with her brother-in-law, Jim Lucas, where she sees herself alternately as Madame butterfly and Sadie Thompson. It takes the arrival of newsman and future flame Clark Redfield to bring her to her senses.