Mitchel Leisen
Posing as his long lost wife, reporter Augusta Nash brazenly rescues Tom Martin from a Spanish prison. The couple somehow falls in love during the adventures and pitfalls of their ensuing journey through France and Germany, coming to the conclusion that the best idea would be to get out of Europe before war breaks out. Obliged to make new plans, the twosome decides to stay on the Continent and fight the German oppresion.