During the holidays with his brother Juan at their mountain village home, nine-year-old Javi is curiois to find out what's behind the locked door of the room where his father's dead body was found. Captivated by the mysteries of the adult world, Javi doesn't let up, until the fantasies of his young imagination are replaced by lies, passions, love and death.