Late-night Philadelphia radio talk jockey David Staebler is bowled over when he gets an urgent phone call from his rarely-seen brother Jason, who's looking for someone to bail him out of a police cell. Back on the street, Jason tries to sell David the far-fetched, get rich quick scheme of buying the rights to a Pacific island - but luck is against them and things don't go quite as planned.