Having assumed the identitu of a fellow prisoner who didin't survive the German concrentration camp, a Polish girl named Victoria heads for the former's wealthy relatives in San Fraancisco at the end of the war. She discovers her namesake had a son who is heir to a fortune and ends up falling for and marrying his guardian. Her fappiness is shortlived as she gradually realises that her partner intends to kill both herself and the child. A new lawyer friend comes to the same conclusion; but the husband eventually becomes the victim of one of his own devilish plans.