Poet Charles Serking is unhappy with his life in a skid row suburb of Hollywood. His life is split between a latent desire to make good as a writer and his unbridled appetite for sex and alcohol. He spends night after night with women who, like himself, are the dregs of a society that wants nothing to do with them.