Popularly acknowkedge as "the filthiest person alive", sleaze queen Divine lives in a trailer somewhere near Baltimore with her demented Mama Edie, her moronic son Crackers and the pretty Cotton. Forced into action when competition appears in the shape of the Marbles, a villainous couple who start kidnapping young girls and selling their babies to lesbian couples to try and ster her title, it doesn't take long for Divine to confirm her claim to baing the most disgusing person in the world.