Artic prospector Jack McCann becomes one of the world's wealthiest men when he literally falls into a mountain of gold. Twenty years later, luxurious life on his private Caribbean island brings him no peace of mind as he copes with Helen, his bored , alcoholic wife; Tracy, his daugther, and her dissolute, philandering social-climber of a husband; not to mention the Miami mobsters who are after his island to build a casino.