The setting is today's Chile where Pedro, professional photographer and brother of a missing prisoner, confronts the memory of his brother trying to free himself from his situation as indirect victim of the repression.
This film, which is totally filmed in Chile, approaches the problem of people who have disappeared and that of their families from an intimate and personal point of view.