A baker, the leader of a group of three friends, is the only single man among them. He lives with his mother. At 35 doesn't have an emotional life. He is a simple man. His friends start a search for a companion to make his life happier. The girl selected arrives on a bus and the three friends take her to meet her destiny. A tender and touching relationship is born.