For Johnny -Panic to his friends- prison is a part of South African life. Robbing whites is his way of getting back what he considers to be partly his. With no hope of a possible change suddenly comes with a wave of new black militants, his world falls down around him. He is prison, with no friends, and is being menaces by death unless he gives information about a certain political leader. Johnny modifies his principles.