Geegee concentration camp in Korea. A communist patrol attacks a concentration camp in Korea, forcing the Americans guarding it to flee. One of the prisioners is shot trying to escape. The witnesses to the treason of commander Cargill are taken to the offices of Colonel Edwards, who plays along with the communists. He suspects the authenticity of the testimonies because they use exactly the same wording to describe the death of Captain Connors. Cargill makes Lt. Miller confess who strangled the General's son and who told on the official who tried to escape and was killed.