A woman arrives at the hose of a man she doesn't know. A friend of hers has given her the address so that she can stay there for a few days, until she finds something long-term. The woman has tso suitcases with her. In one there are very lively hand who have conscience, oblique and disturbing, like intelligent animals. What she has in the other one is a mystery.