The unusual experience of a young cineast who, for years, has been filming human faces in Super 8 mm, which, no matter what is done with them, still end up being "portraits". This is a silent film with a provocative character, as much for those being filmed as for the spectators. This programme offers "interpretations" of Godard, Wenders, Arrabal, Scholondorff, Marustka, Dermers, Fuller, Terry Gilliam, El Indio Fernández, Tanner, Scola, Oshima and others.