Whilst Brazil is dreaming of returning to democracy and people are out on the streets demanding direct presidential elections (april 1984), three people from different walks of life and gerenations are conrfonted wich each other due to the shooting of a film and love story: Lina, a young 20-year-old journalist; Goyas, a thirty-five-year-old filmmaker; and Raul, a powerful fifty-five-year-old businessman.