The events in this film take place in latin America. They look at the man-woman relationships using a succession of testimonies collected in different interviews which wew carried out by talking to a wide range of different kinds of people taking into account their habits, customs: 15th birthday party, weddings, etc., anything which could be considered as an initiation rite, an entrance into society or a devotion towards social status.