Jacques Tourneur
Two young doctors have diffculty obtaining a clientele. One of them hopes to get rich so that he can marry a night-club singer and so starts working for a gangster. When this client is implicated in a murder, the doctor provides him with a new face, but also finds it necessary to go into hiding himself.