Giorgio is a meticulous proofreader for a newspaper in which Fererico Coni is the music critic. Carlos is somewhat weird vendor. Irene is a young and gracious pianist. On day, Irene goes to Carlo's kiosk worried that Coni will give a bad review of her concert. Giorgio and Carlo calm her down by telling her that Coni never writes on debut performers. The next day, Giorgio discovers while proofreading that the critic covering her concert was Coni. Intrigued, he tries to determine the nature of the relationship between the critic and the pianist.