Steve returns to Los Angeles after a year of voluntary exlie spent trying to forget his ex-wife, Ana. Hercapricious penchant for luxuries could not be supported by the salary of an armoured car driver and their marriage had fallen apart in only seven months. He meets her accidentally in L.A.'s Rondo Club, richly bedecked, not the wife of Slim Dundee, a notorious Bunker hill ganster. Steve, still in love with Ana, tries to get close to her again by convincing Dundee to become partners on the next caper. Now in the armoured car, waiting for the attack, Steve begins to flashback on his cazy love for Ana.