Before his murder, Dr. Peralta was visited by an attractive woman. The suspect's identity is soon discovered Ruth Collins, newspaper girl in the building were the doctor had his office. She claims that she was taking a walk during the hour in question. Detective Stevenson is spectical, but learns that ruth as a twin sister. He consults a psychoanalist specializing in the problems of twins and discovers that Dr. Peralta has detected symptoms of schizophrenia in one of the sisters. Now the problem is to determine shich of the two is ill.