Three women are found strangled in the space of a few weeks. all of them were beautiful and young, but each had some type of physical imparement. Helen Capel manages Mrs. Warren's home like a company, the latter having been struck dumb by shock of some years now. One night the police discover that the killer's footprints lead to mrs. Warren's hose where she lives with several people: her cynical and fickly son Steve; her son-in -law, Albert, a professor of chemistry; Blanche, Albert's secretary and Steve's lover; the gardener and his alcoholic wife. No one had entered of left the house. blanche appears murdered in the wine cellar and the doors are shut tight.