Harry Quincey, know by the children as Uncle Harry, leaves the hamlet of his birth to intern himself in a psychiatric hospital. On the way he meets an old girlfriend, Deborah, who tells him that her husband is dead and that she is willing to marry him. Harry's thoughts return to the mysterious demise of their relationships and to the murder of Hester, Harry's sister.