While sitting in a New York cafe, Scott Handerson invites a stranger to spend the night with him. She accepts on the condition that don't exchange names. Arriving home some time later, Handerson finds three police inspectos waiting to tell him that his wife has been found strangled. all suspicion falls on huim and his only alibi lies with the stranger whose identity is still a complete mystery.