Eleven girls, cabaret dancers, have disappeared without a trace. The police have an anonymous letter ending in the sentence "You will pay for your last dance". They believe that the killer is a sex maniac who attracts the attention of his victims by means of advertisments in the press. Adrienne, a friend of one of the victims, decides to collaborate with the police by answering all the newspaper advertisments referring to women.