Czech boxer Vilda Jakub is completely demoralized after his defeat by the German Shaller. his girlfriend then abandons him and the crises becomes even more profound. It is relieved, however, by an unexpected event: Shaller will fight him again in Prague. His sentimental prospects also seem to improve when he meets the film star Ema Gabriel. What Jakun doesn't know is that the boxing mafia has assigned her the missions of convincing him to lose the match.