Claudio O'riley, manager of the fish company he inherited, is at thirty years old, teetering in the edge of insanity. Everything indicates that at an early age he had incestuous relations with his sister Estefania, who died while still very young. Some time later, events and people began to trigger his deliriums. His love of music and the sea, however, could liberate him from an existance that was not worth living.