Three "Bukowskian" torrid nights inthe life of a man in search of love. Harry Voss, 12, is a young and naïve. Love is for him, princes and princesses romantically in love and demurely kissing each other in the mouth. His father is a hero who kidnapped his mother and married her on a lonely mountain peak... Later on, he'll do the same... But Harry still has much to learn about passion and desire. But above all he learns that mankind is capable of anything to get his part of love.