Roman Chalbaud
A Baroque description of the atmosphere of hands on Caracas, without dialogue or effects. The description uses two elements: Beethoven and his symphony Wellington Sieg Bei Vittoria, and Chévere, a young man wandering through the streets of Caracas. Shop windows, towering buildings, looks, beggars and the footsteps of Chévere, who does not hesitate to steal the wallets of a homosexual and an elegant lady, both of whom are attracted by his looks. Yet what is important is not the loot stolen but the wits required to survive in a complex city, and above all, just live, without more, feeling the grass under one's back and the money moving, outside one's self, directionless.