The setting is in the 1960's, ina small provincial village, where the alternatives to the school and church are the cinema and the music. Four boys who are great fans of The Beatles, decide to form a group. But very soon their problems start. first of all, from their parents, the priest and the school, and later amongst the two leaders of the group who end up being rivals caused by the fact that they both love the same firl. All this with a background of school and dreams, and daydreams of "The 60's". After some years have passed the same characters reappear but the circumstances have changed. The 60's will be a memory. The "Yesterday" which makes you wriffle inside and makes you ask why, but is incapable of saying anything logical. Maybe it is only an illusion, this sensation of "Yesterday".