Jack and Leo are two youngsters in love with Vera. For seven long winters they camp in a snowy wood in Vermont, next to her place, doing all sorts of foolish things and aping gestures and attitudes seen in movies, to seduce her. They are both convinced that Vera will eventually marry one of them. Gideon, another friend of Vera, is the typical movie villain. And just as if it were a movie, the two youngsters go through crazy and wild adventures in the snow.