The action begins in Turkey, in 1896, and ends in New York, when a boat ties up and a young man juntos to shore, falls on his hands and knewws and kisses the ground. Between the two points is the journey: love and disappointments, friendship and work, and all of those situations through wich we must live, as human beings, when we want something.