It is a project that is currently being presented at the Stedlijk Museum in Amsterdam in the form of an installation, incorporating sculpture, light and theatrical forms. It is a work on the mentality of corporations, the latest formula in the business world. As in the previous work, it is a satire, and Max Almy wants to convert it into a tape for a single channel. We will view extracts from this work that is currently in the process of being prepared.