Work done for television, whose language is basically theatrical. The protagonist is an 11-year-old boy who looks through a wide window in the kitchen of his house. The description of his dreams and fantasies traces a dream logic controlled by a man from a video panel installed in a car. There is no language or dialogue. The music is by Nicolas Economou.