As in his best productions, it is based on the repetition and variation of fixed images, using the advertising "spot" as support for one hundred uninterrupted speeches, each lasting less than thirty seconds. The music, by Alan Lloyd, uses a series of well-known melodies as a counterpoint to images that represent noises, gestures and ordinary faces. Initially thought to be inserted between television advertising, they are mini-narrations that would appear gratuitously, like chance. It is a co-production of the INA, NIRT and ZDF and the Pompidou Center in Paris.