This work presents the Berlin group Die Haut in a strange drama of love and death, camaraderie and male honor; with famous stars like Klaus Kinski and Esther Williams. Exciting zenith: a night riding of cowboys in the surf. As a soundtrack the success of Die Haut: Caribbean Western.