"Discreetly, but with that force that is not well known where it comes from I want to say what I say, the elementary and clear things that move me: feelings, longings, anxieties, the simple doing and undoing of each day. I can affirm that I am happy doing it, intensely happy many times. I want to leave what I say, enough. I will say other things later."