The credit titles, through their visual, sound-musical, graphic, typographic, format and rhythm aspects, reflect the way in which every program, production or institution chooses to represent itself. By giving prominence and mounting several of these marginal segments of television and film production one after the other, Muntadas is once again interested in the "invisible" information behind every mass media broadcast. The author believes that this tape, although with a certain duration, should not really have an end.
Muntadas has focused his attention on a reflection on the mass media and its impact. He works with different media and communication systems, regularly using video since 1971. He is a Research Fellow at the Center for Advanced Visual Studies at M.I.T. of Cambridge and his work has had an international projection for years. This year he has received the Guggenheim scholarship.