Man or beast? The border is particularly uncertain. Pablo is a strange boy. He only eats wild fruits and the dogs get angry when he passes near them.
In Pablo's house this border will disappear. Wild man or civilized animal? The line that separates it is only the gaze of the others, who ultimately are what suq give us identity.