Animation happens anywhere. It might also happen in Poland. There is a forest covered with snow, and in it is the house. "The writer" is living there, it seems that he has no human needs. There is also "the girl". Falling in love with him. And the wife, lover, or housekeeper. None of them ran through his veins. There is also "the theater". Only you can have the key. Strange at times, a bit surprising, poetic in its language and humor. I miss everything because it is a show close to Greek tragedies. It is also a film that deals with the difficulty of tenderness and that goes beyond love by talking about its non-existence. Antipsychological, with aggressive rock music, harsh erotic rituals, and our schizophrenia. In short, it deals with the hard times that we have had to live.