A visitor to a geisha house meets one of them who arouses a strong love passion in him. They will exhaustively live the love game with such an intensity that it will lead the protagonists to a ceremony of search for the other in its entirety, until almost total elimination. Of passion and death. Eros towards Thanatos, from the search for sex, until totally losing personal identity.