The daily drama of four young people is looking for money to bite. The days of Cesare, Enzo, Ciopper and Loredana. A trip that is repeated like a macabre turn from Ostia to the center of Rome, desperate, underground, in search of drugs. he youngsters live immersed in spaces interspersed with nightmares that are continually stirred.