The couple formed by Adela and Vidal has a daughter, Marta. Vidal, on his side, has a son from Laura, his lover. Laura gets in touch with Adela, to warn her that Vidal is just about to leave them for a third woman. This new situation brings about an alliance between Laura and Adele, to prevent Vidal from carrying out his plans.