Michael is an 34 year-old athlete, with family issues and all kind of issues, who is determined to take part with the USA olimpic team in a marathon, for which, for first time, he trains with dedication. The day of the big event arrives and Michael leads the way through out the whole race. But just before the finish he suffers an accident.