Volodia was on the beach when Nadia approached him talking to her as if it had not been a year when she did not answer his letters. Volodya responded coldly, perhaps because the offense burned him. In the afternoon he went to visit her and everything seemed as before, but Volodya understood that he did not love him. After a year they met again casually and Volodya realized that without her he could not live.