Julen wants to start again and only finds silence; He leaves the city and settles in a small village to teach the children. His happiness is complete when Sylvie is in his life, but his classes provoke the wrath of the population, which expels him from the place. Julien advances out to sea, a crowd of children suddenly appears over the dunes, a storm is prepared on the shore, a new battle begins ... the utopia is already within reach, closer than ever.