Dominique Auphal, a senior French official, married, with two children, is appointed to a key position in an international organization charged with developing trade with Third World countries. From that moment on, for foreign secret services it becomes number 51, under a dossier that systematically searches all the documents that can define the character. How far, in 1978, can we go, when it comes to putting a man naked?