One morning in May 1974, a married couple from the Barcelona bourgeoisie was brutally stabbed in the bedroom of their tower in Pedralbes. It was a case that was widely publicized throughout Spain. José Luis Cerveto, the day after the events, confessed guilty to them and was sentenced to two death sentences, which were commuted to two sentences of thirty years following the death of Franco and the coronation of Juan Carlos. He is currently in the Huesca prison. His strange personality has moved Gonzalo Herralde to put the cameras in his own prison so that Cerveto himself reconstructs his case.